sunnuntai 31. toukokuuta 2015

Helppoa ja hajutonta hiusten värjäämistä

Heips,

sain silloin Indiedays Inspiration Day päivältä mukaan testaukseen uuden L'Oréal Paris Prodigy 8.0  kestovärin yhteistyöpostausta varten. Tuote lupaa luonnollista lopputulosta mikroöljyillä, mutta ilman ammoniakkia. Kuulostaa hellältä, mutta silti hajuttomalta kokemukselta. Etenkin näin vaaleahiuksisena otan vastaan kaikki hellävaraiset ja hoitavat tuotteet. Herkkänenäiset siis huomio!



Jokaiselle löytyy varmasti oma vivahteikas hiusväri, sillä tarjolla on jopa 17 eri sävyä! Lopputuloksena hiuksista tulee luonnollisen terveet ja kiiltävät, mutta myös silkinpehmeät ;-) Kotona hiusten värjääminen voi onnistua keneltä tahansa. Jopa minä onnistuin värjäämään hiukset siistin näköisiksi. Muutos ei ole liian radikaali, jolloin pienet sähellykset ja kömmellykset eivät näy lopputuloksessa. Harmaat hiukset menee piiloon ja tilalle tulee nuorekkaan värikkäät hiukset :p

Mä saan harmaita hiuksia varmaan kohta tän mun läppärin takia, kun se ei meinaa nyt toimia ollenkaan. Kuvat jää ainakin toistaiseksi muokkaamatta, kunnes pääsen pöytäkoneelle :>

Mä oon nyt pidempään tavoitellut luonnollisia hiuksia tummemmilla ja vaaleimmilla raidoilla, mutta pääasiassa yritän pitää mun hiukset blondeina. Päätin siis kokeilla ensimmäistä kertaa folion avulla raitoja. Sen nyt kaikki tietää, että koko prosessi tulee kaatumaan ihan ensi metreille. Muistakaa harjata hiukset suoriksi ;)

Paketti sisältää siis tällaisen setin: värivoide, kehite-emulsio, hoitoaine, puteli, suojakäsineet, lasta sekä ohjeet. Suosittelen vilkaisemaan pikaisesti ohjeita, jotta onnistuu varmasti. Mä sain sävyksi 8.0, sillä en välitä överiblondeista ja näinpä hiusten kasvu ei jatkossa erotu niin selkeästikään.


Nostelin hiusset ylös, jotta saan alimmat kokonaan värjättyä tummemmalla. Auts mikä pullukkakuva. Mulla ei sattunut löytymään sellaista kampaa, jolla olis saanut tarkalla rajalla hiukset kiinni. Noooo, nyt on ainaki vielä luonnollisemmat... :D Ja tarkoitus lopuksi raidoittaa loput hiukset.

 Mä en tosiaan tiedä mitä tällä lastalla tehdään, joten se jäi käyttämättömäksi.

Puteli on mielestäni tyylikäs ja kumisen osan takia pysyy hyvin kädessä. 

 Ihan ensiksi laitetaan 1 värivoide puteliin.

 Värivoiteen jälkeen sekaan laitetaan 2 kehite-emulsio.


Korkki vain kiinni ja sitten ravistellaan kunnolla, jotta värivoide ja kehite-emulsio sekoittuvat keskenään.



Väriaine sekoitettuna ennen värjäystä ja se on tuollaista pastellinoranssia :) Värjäyksen jälkeen loput väriaineesta on tummentunut oranssinharmaaksi.






Ennen ja jälkeen. Kamera hieman huijaa, mutta onhan tuossa pieni sävyero tapahtunut. Olen hyvin tyytyväinen hiuksiin ja ne näyttää entistä sävykkäämmiltä. I like it! Siis ennen-kuvissa selkeästi kuvista paistaa kylmä sävy kokonaisuudessa, mutta jälkeen-kuvissa taasen lämmin. Mutta tuli mun hiuksista hauskan ja lämpimän sävyiset kuiteskin. Kummassakaan kuvassa en oo hiuksia käsitelty mitenkään. Mutta mä onnistuin värjäämään ihan itse omat hiukset. Yllätyin väriaineen hajuttomuudesta, sillä normaalisti olen tottunut järkyttävään myrkyn lemuun. Huhhuh enää ei haise koko kämppä ihan ammoniakilta :)

Mä suosittelen lämpimästi testaamaan tätä L'Oréal Paris Prodigya ja tsekkaamaan myös *täältä* kolme muuta upeeta bloggaajan muodonmuutosta. Lisäksi siellä voit hakea testiryhmään, jos kiinnostaa kokeilla tätä uutta hiusväriä ja antaa siitä sitten palautetta. Tuotteeseen voit tutustua *täällä* lisää :-)

Fiilistele näiden kolmen bloggaajan muodonmuutoksia kulissien takaa.

Värjäävin terveisin,
satuer

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti