maanantai 14. huhtikuuta 2014

Helou, täällä mä taas!

Hyvää päivää kansa,

Tapatin mun edellisen blogini "Nails by Satu", koska en vaan jaksanu repii inspistä tarpeeks aiheesta "kynnet" (vaikka se onkin elämäni yksi intohimoisimpia aiheita) ja siks se lähtikin raiteiltaan.. Se ei ollut enää sitä mitä piti olla. Joten nyt päätin et aihe on enemmän vapaampi ja silti niin mua, ja näinpä pyöräytin tästä uuden blogin. Uuden elämän. Wuhuu!

No anyway, ehkä näin ei olisi tapahtunut, ellen olisi eksynyt ystäväni kanssa blogaajien päiville "Indiedays Inspiration day 2014". Tässä mä vaa, sain uutta ideaa ja inspistä tähän touhuun ja kaikista paras vaihtoehto oli deletoida menneisyys ja tehdä täysin uusi puhtaalta pohjalta. Ehkä joitakin kynsikuvia tännekin eksyy menneisyydestä omaan albumiinsa. Ehkä kaikista lohduttavinta, että kaikilla on tähän touhuu mahdollisuus. Joten jokanen, joka toivoo voivansa pitää avointa nettipäiväkirjaa niin siitä vaan, siinä ei menetä mitään. Paitsi yksityisyyden. :)

Joten nyt tää ulkoasu kaikkinee on aivan skeidaa, mut ehkä tässä joku päivä innostuu somistaa ja koristaa kaikella krääsällä, et on mielekkäämpää lukea ja kahtella :)

Ja lisäks tässä ajattelin postailla kyseiseltä blogaajien päiviltä lähipäivinä, jotta te ihmiset näätte, et miks tää touhu on palkitsevaa ja suosittua. Ja miksi mä täällä raapustan taas.

Mutta tärkein, mistä tulee tämä uusi blogin nimi.. No kriteereinä oli joku tosi mielenvikanen ja jotenkin mua. Satu Emilia Rotso on yhtäsuurikuin = satuer. Loppupääte -ia onkin se luovin osuus, joka jollakin tapaa kuvastaa et tää tarina kertoo musta. Heh, itsekästä :)

satuer

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti